Clara Sofie & mor
på Ibiza med Zara

“Det var virkelig dejligt at være på job sammen, og specielt fordi det var det første. Det gav CS en tryghed og et mod på at opleve og lave nye ting

clara sofie crone

Vi var til casting med Clara Sofie i starten af maj 18, og havde en rigtig god oplevelse. I midten af juni 18, blev vi så kontakten og fik at vide at Zara måske ville bruge CS sammen med en forælder. Det var vores første job, og vi var lidt nervøse, da vi ikke vidste hvordan det var at være på job. Vi sendte nogle opdaterede billeder af mor og far, og var så heldige at blive valgt. Derefter vi fik at vide at vi skulle til Ibiza på en smuttur.

Little People var dog rigtig gode til at informere os, og hele tiden holde kontakten igennem hele turen.

Vi tog et fly dagen før, og kom sent om aftenen frem til Ibiza, hvor vores kuffert desværre var havnet i en mellemlanding. Vi gik derfor ud i byen, selvom det var blevet lidt sent, og købte lidt skiftetøj og fik set en lille smule af byen. Da vi kom tilbage til hotellet, havde vi fået et skønt værelse med udsigt over havnen og en fin balkon. Det synes CS var helt fantastisk, og hun gik i seng med et smil på læben og glædede sig til at møde teamet dagen efter.

Da vi vågnede kl. 07, gik vi ned til morgenmaden og CS var fyldt med energi. Kl. 09 kom der en privatchauffør og hentede os og kørte os rundt på øen indtil vi kom til det smukkeste resort. Her blev vi modtaget af teamet som, udover folkene fra Zara, bestod af en stylist, frisør og makeupartist. CS fik studset spidserne og gjort klar, og mor blev også klædt om og gjort klar til at gå rundt og se stedet iført det fine tøj. Det var helt igennem på CS præmisser, og der var lagt forskellige sjove ting undervejs.

Vi gik ned til nogle høballer, hvor der var en rive, hun kunne lege med. Fotografen legede gemme med hende, og undervejs fik hun skiftet tøj og fik lov at lege med alt det, hun fandt interessant. På et tidspunkt fik hun øje på en gartner med en trillebør, og den trillebør kunne hun godt tænke sig at sidde i. Hun fik lov at få en køretur rundt indtil hun kom til en jordbærplantage, som hun gik rundt i og smagte på de skønne bær.

Teamet bag var gode til at finde på nye sjove ting og det var hyggeligt at gå rundt sammen, så CS følte sig tryg på sit første job. Efter et par timer var vi allerede færdige og havde prøvet de sæt, der var tiltænkt CS.

Skaermbillede kl

Vi havde gået gennem plantager og urtehaver, vi havde prøvet deres udendørs bruser, vi havde været inde og lege i stuen og til sidst fik vi serveret en skøn frokost. Alt imens fotografen gik rundt og fik taget nogle fine billeder.

Det var virkelig dejligt at være på job sammen, og specielt fordi det var det første. Det gav CS en tryghed og et mod på at opleve og lave nye ting. Siden jobbet hos Zara, har vi været på adskillige jobs – dog primært inden for de danske grænser. Vi har heldigvis nogle fantastiske brands i DK, og selvom det ikke er med fly og hotel, har vi haft lige så skønne oplevelser på de shoots, vi har været på herhjemme. CS får et mod på at møde nye mennesker. Hun får lov at prøve en masse smukt tøj og lege med legetøjet inden det kommer ud i butikkerne. Hun er meget lattermild og synes det er en fest, når det hele står på. Ofte synes hun det går for hurtigt og vil gerne mere eller komme tilbage igen, når vi går fra et shoot. Specielt når der er andre børn, hun har leget med undervejs og fået nye minder med. Bagefter når billederne kommer ud, sidder hun og griner og snakker om den oplevelse det har været.